ליסינג פרטי מיצובישי

מיצובישי מוטורס תאגיד הרכב המוביל מיפן הוא אחד מהמובילים העולמיים של תעשיית הרכב מאז שנת 1870 כשנוסד לראשונה בטוקיו. הדגמים השונים של מיצובישי זוכים לאהדה ולביקוש רב ברחבי העולם ובפרט בישראל אודות לאיכות הגבוהה, הביצועים והאמינות הבלתי מתפשרת המאפיינת את הרכבים היפנים. אם גם אתם שוקלים לרכוש מיצובישי אנחנו ממליצים בחום לקרוא את המאמר הבא.

 

ליסינג פרטי מיצובישי אאוטלנדר

 

ליסינג פרטי היא אחת מהעסקאות המשתלמות ביותר לרכישת רכב חדש 0 ק"מ מכיוון שהיא מאפשרת ליהנות מהאיכויות של רכבים חדשים בעלות חודשית מינימלית ובפריסת תשלומים רחבה. אצלנו ב- SIGN&DRIVE תוכלו ליהנות מליסינג פרטי מימון מלא / חלקי ומשירות מקצועי ומותאם אישית! ליסינג פרטי מיצובישי אאוטלנדר הוא אחד מהנמכרים ביותר אצלנו ב- SIGN&DRIVE בגלל הביקוש הגבוהה לרכבי מיצובישי בכלל וגם בזכות המאפיינים המיוחדים של האאוטלנדר בפרט.

 

ליסינג פרטי למיצובישי אאוטלנדר

 

למה לבחור בליסינג פרטי מיצובישי אאוטלנדר?

 

ליסינג פרטי מיצובישי אאוטלנדר מספק קומבינציה של 2 עולמות ייחודים. מדובר מצד אחד בג'יפון מרשים ומעוצב ומצד שני ברכב מאוד פרקטי ושימושי. הדור ה-4 של האאוטלנדר הוא גולת הכותרת של טכניקת העיצוב Dynamic Shield ובהתאם הוא נראה מעולה מבחוץ ומבפנים. כמו כן, בחירה בליסינג פרטי מיצובישי אאוטלנדר תבטיח לכם רכב שמאובזר בחוד החנית של טכנולוגיית הבטיחות, הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות ביותר:

ACC- בקרת שיוט אדפטיבית.

FCM- מניעת התנגשות קדמית כולל זיהוי הולכי רגל.

BSW- זיהוי רכבים בשטח מת.

RCTA-התרעה על תנועה אחורית חוצה.

וזאת רק רשימה של חלקית של המערכות המדהימות הקיימות באאוטלנדר. מבחינת ביצועים, מיצובישי אאוטלנדר מתהדר במנוע בנזין חדש וחזק בנפח 2.5 ליטרים המספק ביצועים מעולים, עם הספק שעומד על 181 כ"ס. בנוסף, חווית הנסיעה במיצובישי אאוטלנדר ידועה כנוחה במיוחד, עם מרחב גדול במושבים האחוריים והקדמיים,כיוונונים אופטימליים של מושבי הרכב וכל הפיצ'רים החשובים: שקעי הטענה, בקרת אקלים מפוצלת ל-2 אזורים, ופתחי מיזוג למושב האחורי. לסיכום, בחירה בליסינג פרטי מיצובישי אאוטלנדר תספק לכם רכב גדול עם עיצוב ונוכחות וכמובן עם בטיחות גבוהה במחיר אטרקטיבי במיוחד שתוכלו להשיג רק אצלנו ב- .SIGN&DRIVE

 

ליסינג פרט מיצובישי ספייס סטאר

מיצובישי ספייס סטאר היא ללא ספק סטאר אמיתי, מדובר באחת ממכוניות הסופר מיני המובילות בעולם כולו. ובדומה לעולם, גם בקרב הלקוחות שלנו ב- SIGN&DRIVE הפופולאריות של המיצובישי ספייס סטאר גבוה במיוחד. הסיבה לכך טמונה בתמהיל המיוחד של הרכב יחד עם תג המחיר האטרקטיבי שלו, מה שהופך את עסקת הליסינג לזולה ומבוקשת מאוד.

 

ליסינג פרטי למיצובישי ספייס סטוארלמה לבחור בליסינג פרטי על מיצובישי ספייס סטאר?

מיצובישי ספייס סטאר הוא רכב מיני קומפקטי ועירוני שבאמצעות עיצוב מתחוכם מספק שפע של מרווח וחווית נסיעה מעולה. למעשה, חווית הנסיעה בספייס סטאר מזכירה יותר רכב משפחתי מאשר רכב מיני. כרכב עירוני מיצובישי ספייס סטאר מספקת שירות מצוין, היא קלה לתמרון ולחניה, היא זריזה והכי חשוב צריכת הדלק שלה היא מעולה – על פי נתוני היצרן 23 ק"מ לליטר. צריכת הדלק הנמוכה מושגת הודות למשקל הנמוך של הספייס סטאר ולתיבת ההילוכים הרציפה שלה שמאפרת ניצול אנרגטי מרבי ואקולוגי. כמו כן, הספייס סטאר מאובזרת במיטב הטכנולוגיה היפנית:
זיהוי הולכי רכב ורכבים דו גלגלים, בקרת יציבות אלקטרונית, איזופיקס ועוד.
מבחינת ביצועים מיצובישי ספייס סטאר עומדת בשורה אחת עם שאר מכוניות המיני. לסיכום, מיצובישי ספייס סטאר היא סופר מיני בעלת עיצוב צעיר ומושך עם מערכות מתקדמות וצריכת דלק מעולה, היא מתאימה במיוחד לחיים הצפופים בעיר וכל זה יחד עם היתרון המשמעותי שלה – מחיר זול מוביל לביקושים גבוהים מצד הצרכנים.

אהבתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

מאמרים נוספים

כמה מורידים על ליסינג פרטי?

האם משתלם לקנות רכב ליסינג במחיר זול יותר, לעתים עד 20 אלף שקלים פחות או להסתכן בעת המכירה שלו במחיר נמוך יותר?   השאלה כמה

ליסינג פרטי יד שנייה מחירים

תכניות הליסינג הפרטי כיום נחשבות לתכניות הכדאיות ביותר עבור הלקוח הפרטי מבין כל סוגי תכניות הליסינג הקיימות.   ישנן חבילות ליסינג משודרגות שמציעות תפעול ותחזוקה

ליסינג פרטי איך זה עובד?

לאחר ששוק הליסינג התפעולי קטן משמעותית התפנו חברות הליסינג לעבר הצרכן הפרטי שמרוויח מכך רבות. אז ליסינג פרטי איך זה עובד?   על מנת להבין

ליסינג פרטי בעסקה המשתלמת ביותר