ליסינג רכבי יוקרה: תפעולי, פרטי או מימוני – מה עדיף?

ברכישת יש צורך להיפרד מסכום גבוה של כסף. כדי להימנע מכך, ניתן להתקדם לרכב חדש בעסקת ליסינג. בבחירת רכב

יוקרה הבחירה בין סוגי הליסינג יכולה להיות משמעותית מבחינת העלות הכוללת ולכן יש לבחון את שלושת האפשרויות:

ליסינג רכבי יוקרה במסלול תפעולי, פרטי או מימוני.

 

סוגי ליסינג רכבי יוקרה

מה זה ליסינג מימוני?

עסקת ליסינג מימוני זה כינוי לעסקת רכישה של רכב חדש בתשלום חודשי ללא בעלות על הרכב. יש בכך שני יתרונות:

  • אין צורך להתעסק במכירת הרכב– בסוף תקופת הליסינג המימוני תוכו פשוט להחזיר את הרכב לחברת המימון/ליסינג ממנה קניתם ולצאת שוב עם רכב חדש.
  • אין כמעט הוצאות נלוות עבור השירות– בגלל שהרכב החדש ואין שירותים נוספים מצד חברת הליסינג מלבד אספקת הרכב עצמו, לא יהיו תשלומים שונים על שירותים שאינכם מעוניינים בהם.

דבר נוסף שחשוב להכיר בעסקת ליסינג רכבי יוקרה בשיטת הליסינג המימוני הוא רישום החשבוניות לצורכי החזרי מס. אם אתם בעלי חברה, היתרון ברכישת רכב בליסינג מימוני הוא שזה מאפשר לקבל החזרי מס על אחזקת הרכב בסוף שנה על בסיס חשבונית תקופתית.

 

מה זה ליסינג פרטי?

הליסינג המימוני והליסינג הפרטי דומים מאוד במודלים שלהם אך הליסינג הפרטי לא תמיד מתאים לבעלי עסקים. כשמו, הוא מתאים לשכירים שמעוניינים ברכב לעצמם או למשפחה מבלי לקנות אותו. להחזיק ברכב בתקופה שנקבעה בחוזה הליסינג (כ-3 שנים) ולאחר מכן פשוט להגיע לסוכנות ולהחליף את הרכב לרכב חדש. הסיבה לעשות זאת כאשר מדובר בעסקת ליסינג רכבי יוקרה היא הנוחות שאין צורך להתמודד עם מכירת הרכב, ניתן להחליף בתום התקופה לרכב מכל יצרן (לעומת דגמים ספציפיים שהיבואנים מציעים) ואין מה לדאוג בנוגע לירידת הערך של המכונית.

ליסינג פרטי לטויוטה אייגו

מה זה ליסינג תפעולי?

ליסינג תפעולי מתאים גם ללקוחות פרטיים וכן גם ללקוחות עסקיים. הבסיס שלו דומה לליסינג המימוני והליסינג הפרטי אך  במקרה הזה יש עוד תשלומים נלווים עבור אחזקת הרכב, ביטוח, אגרות וטיפולים שחברת הליסינג תבצע עבורכם. זוהי כמובן הבחירה הפשוטה והנוחה ביותר אך יש לקחת בחשבון שזו העסקה היקרה ביותר מבין ה-3.

 

הבדלים בעלויות

מחיר עסקת ליסינג פרטי או ליסינג מימוני כולל בתוכו רק את התשלום עבור ירידת הערך שלה המכונית יחד עם עמלה וריבית כפי שנקבע בהסכם. זה אומר למשל שאם ניקח לדוגמה מכונית יוקרה שהמחיר שלה מתחיל ב-300,000 שקלים עם ירידת ערך של כ- 10% בשנה, זה אומר שנשלם בשנה הראשונה 30,000 שקלים עבור עסקת הליסינג (עבור השימוש במכונית). זה אומר שהתשלום החודשי, הבסיסי, יהיה כ-2,500 ₪ בלבד (30,000 לחלק ל-12 חודשים).

לעומת זאת, ליסינג תפעולי כולל בתוכו גם עלויות אגרה, טסט שנתי, טיפולים, תיקונים מסוימים (תלוי בהסכם שנחתם) וביטוח חובה ומקיף. חברת הביטוח יכולה לנקוב בסכומים גבוהים מפני שאי אפשר לדעת מראש כמה תעלה תחזוקת הרכב (למרות שמדובר ברכב חדש מהניילון). לכן במקרים כאלה, במיוחד כשמדובר בליסינג רכבי יוקרה, המחיר יכול להיות כפול ממחיר ההחזר החודשי בעסקת ליסינג מימוני.

 

דגמים אותם ניתן לבחור

לקוחות רבים, באופן אוטומטי, ניגשים לסוכנות היבואן של הרכב אותו הם רוצים כדי להתחדש ברכב בעסקת ליסינג. אבל למעשה במקרה כזה, מאחר ועסקת ליסינג רכבי יוקרה היא זמנית (2-5 שנים), יגיע היום שיהיה צורך להחליף את הרכב לחדש. את ההחלפה ניתן יהיה לבצע רק באותה סוכנות ממנה קניתם את הרכב לדגם חדש רק מאותו היצרן. בביצוע עסקת ליסינג בסוכנות רכבים מקצועית כמו Sign & Drive תוכלו להחליף לכל רכב מכל יצרן. זאת מפני שאנו עובדים עם כל היבואנים ואנחנו יכולים להציע לכם כל רכב בכל רמת גימור אשר קיים במלאי בישראל באספקה מיידית.

 

אפשרויות בסוף תקופת הליסינג

יש 3 אפשרויות לבחירת הלקוח בסוף תקופת הליסינג:

  1. למכור את המכונית לצד שלישי ובכך לסיים את העסקה ולהחזיר את היתרה
  2. להמשיך באותו מסלול על ידי החלפה לרכב חדש יותר
  3. לשלם את היתרה לפי מחיר מחירון ולהישאר עם הרכב בבעלותכם

ב'סיין אנד דרייב ליסינג פרטי' התנאים גמישים במיוחד ואנו נאפשר לכם לבחור כל רכב בכל מסלול שתרצו בתנאים הנוחים לכם. כדי לקבל מידע נוסף פשוט בחרו רכב באתר והירשמו לקבלת שיחה מיועץ רכב מקצועי.

אהבתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

מאמרים נוספים

ליסינג פרטי ליונדאי טוסון

יונדאי טוסון בליסינג פרטי

כל מה שרוכש הרכב הישראלי אוהב נמצא בטוסון החדשה: גודל מרשים במחיר סביר, אבזור ואמינות. כל מה שצריך לדעת על יונדאי טוסון בליסינג פרטי.  

ליסינג פרטי בעסקה המשתלמת ביותר