כבר חלפו 30 שנה: טויוטה קורולה בישראל 1993-2023

הקורולה זו המכונית המוצלחת ביותר בכל הזמנים. כמה מוצלחת? היא הנמכרת ביותר בכל העולם לכל אורך ההיסטוריה – מעל 40 מיליון כלי רכב.

 

"ישראל מצטרפת לעידן הטויוטה"

ההצלחה של המשפחתית היפנית החלה את דרכה בארה"ב בשנת 1968. כמה שנים מאוחר יותר, ב-1992 נמכרה הקורולה הראשונה בישראל. היא למעשה גם הייתה המכונית הראשונה שיבואנית טויוטה לישראל מכרה. ההצלחה של טויוטה מתורגמת לא רק לכמות כלי הרכב שהיא מוכרת אלא גם למגוון המדינות והתרבויות שבהן היא הנמכרת ביותר במקביל. טויוטה קורולה מצליחה לגרום גם לעובדים רבים לבחור בה כרכב ליסינג, גם למשטרת ישראל להשתמש בה עבור ניידות תנועה, גם עקרת בית מטקסס בוחרת לנהוג בה לסידורים וגם מנהל מכירות בחברה קטנה במומבאי מוכן להשקיע את כל כספו בקורולה חדשה.

היתרונות עולים על החסרונות

מה שהופך את הקורולה למכונית מוצלחת כל כך אלה אותם הדברים שהופכים אותה לגרועה כל כך. שלא תבינו לא נכון, אין שום דבר גרוע בקורולה, באמת, פשוט העניין הוא שגם אין שום דבר טוב שאפשר לציין. בעיני רבים היא נחשבת אפילו למכונית משעממת. אם תסתכלו על  דגמי טויוטה קורולה שנמכרו בישראל מ-1992 ועד היום, תוכלו לראות שהעיצוב שלה השתנה אך הן עדיין מאוד דומות אחת לשנייה. גם בתא הנוסעים של הקורולה אין שום דבר שיכול להיראות מוזר, מצד שני גם אין שום דבר מרשים או חדשני. האבזור בסיסי, הבטיחות טובה והטכנולוגיה פשוטה ונוחה לשימוש- משעמם. אך זהו העיקרון עליו מבוססת הקורולה – רק המינימום הנדרש. חברת טויוטה מציינת שאין שום דבר מיוחד במכונית, ועם זאת, היא עושה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר. זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים בעולם רוכשים דווקא את הטויוטה קורולה.

ליסינג פרטי טויוטה קורולה

האמינות של טויוטה

במשך שנים, בכל העולם היה מיתוס שטויוטה מייצרת את הרכבים הכי אמינים בעולם. בשנת 2003, בתוכנית הרכב "טופ גיר", לקחו טויוטה היילקס כדי לבדוק אם זה נכון. במבחן שערכו לרכב העלו אותו באש, הטביעו אותו ואפילו הניחו אותו על גג בניין ומיד אחר פוצצו את הבניין יחד עם הרכב. אחרי כל אלו, אותה טויוטה היילקס הניעה מהפעם הראשונה ואפילו אפשר היה לנסוע בה. או לפחות במה שנשאר ממנה. וכך המיתוס הפך לאמת ועד היום כולם יודעים שאי אפשר להתווכח עם האמינות של רכבי טויוטה.

דגמים נוספים לקורולה

אם אתם מחפשים לקנות טויוטה קורולה, בוודאי תיתקלו בדגמים נוספים שנקראים גם 'קורולה'. כמו למשל טויוטה קורולה קרוס – גרסת קרוסאובר לקורולה הרגילה, טויוטה קורולה סטיישן – גרסת 5 דלתות ארוכה. הדגמים משתמשים באותה הפלטפורמה ובדרך כלל גם יחידות ההנעה זהות. המנוע הנפוץ ביותר בדגמי קורולה בישראל הוא מסוג בנזין בנפח 1.8 ל', 4 בוכנות ונעזר במנוע חשמלי כאשר יחד הם מייצרים הספק של 121 כ"ס. הם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ולגלגלים הקדמיים. צריכת הדלק הממוצעת בגרסת הסדאן עומדת על 22.4 ק"מ לליטר.

 

טויוטה קורולה

להזמין קורולה חדשה בלי לשלם מקדמה

כדי להזמין טויוטה קורולה חדשה אתם לא חייבים לשלם מקדמה. אצלנו בסיין אנד דרייב תמצאו מגוון פתרונות למימון הרכב החדש שלכם: טויוטה ליסינג, ליסינג מימוני וליסינג לעסקים. כדי לקבל יותר פרטים ומידע, פשוט דברו עם נציגי סיין אנד דרייב, זמינים עבורכם גם עכשיו: 03-5230230.

 

אהבתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

מאמרים נוספים

קיה פיקנטו ליסינג פרטי

קיה פיקנטו בעסקת ליסינג פרטי

קיא פיקנטו היא מכונית סופר מיני קומפקטית, המיוצרת על ידי יצרנית הרכב הדרום קוריאנית קיה מאז שנת 2004. הרכב פופולרי מאוד בישראל, הודות למחירה האטרקטיבי,

ליסינג פרטי להונדה סיוויק

ליסינג פרטי הונדה

הונדה מוטורס היא תאגיד יפני רב ממדים שמייצר כלי רכב מסוגים שונים: מכוניות, אופנועים וגם טרקטורונים. החברה נוסדה בשנת 1948 ומאז ועד היום היא מקבלת

ליסינג פרטי בעסקה המשתלמת ביותר