Sign&Drive logo_250px

ליסינג פרטי טויוטה

רכבי טויוטה מבוקשים מאוד בכל רחבי העולם הודות לסטנדרט היפני הגבוה ולאמינות הגבוה שטויוטה מצטיינת בה. בדומה לעולם הגדול, גם בישראל הקטנה, טויוטה זוכה לאהדה רבה מאוד וכמעט מדי שנה דגמי טויוטה השונים נמצאים בראש רשימת הרכבים הנמכרים בישראל. במאמר הבא נספר לכם על 3 דגמי טויוטה מהמבוקשים והפופולאריים ביותר: טויוטה קולרה, טויוטה יאריס וטויוטה ראב 4.

ליסינג פרטי על רכבי טויוטה

ליסינג פרטי הוא מסלול רכישת רכב במימון חלקי/מלא בהון עצמי נמוך במיוחד (עד כ-20% מעלות הרכב) ובתוספת לתשלומים חודשיים לפרק זמן שבין 3-5 שנים. בחירה בעסקת ליסינג פרטי על רכבי טויוטה ממקסמת את החיסכון והתועלת של רכישת רכב בליסינג מכיוון שדגמי טויוטה לרוב שומרים על ערכם בשוק היד השנייה ביחס לדגמים אחרים. מהסיבה הזאת ליסינג על רכבי טויוטה מבוקש מאוד בישראל.

ליסינג פרטי טויוטה

ליסינג פרטי טויוטה קורולה

הבחירה בליסינג פרטי טויוטה קורולה היא מזמן הבחירה המועדפת על הצרכן הישראלי. מדובר באחד מהרכבים המשפחתיים המוכרים והוותיקים ביותר בעולם שהתחיל את דרכו אי שם בשנת 1966. בשנת 2018 טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים כשטויוטה (החברה) הכריזה על ההשקה של הדור ה-12 של הרכב הפופולארי. בדגם זה כל תצורות המרכב (האצ'בק, סטיישן וסדאן) אוחדו לשם הדגם המקורי "קורולה". בנוסף, טויוטה החליטו ללכת על סטייל פחות שמרני וקצת יותר נועז והאמת היא שהצליח להם. טויוטה קורולה החדשה מציגה מראה מודרני בולט שפשוט כיף להסתכל עליו. בליסינג פרטי טויוטה קורולה אתם תקבלו רכב משפחתי מתקדם וזריז, עם מערכת הנעה היברידית שהופכת את הקורולה לחסכונית במיוחד. גרסת הכניסה של טויוטה קורולה מגיעה עם מנוע בנזין אטמוספרי (בנפח 1.6 ל') עם 132 כ"ס. בנוסף, טויוטה קורולה משתלמת מאוד גם מבחינת האבזור והבטיחות. מבחינת האבזור, טויוטה קורולה חדשה מגיעה עם משטח טעינה אלחוטי וגג שמש פנורמי. בבטיחות טויוטה קורולה החדשה מגיעה עם בקרת שיוט אדפטיבית ומערכות המתריעות סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי. לטויוטה קורולה יש נוכחות על הכביש, היא מרווחת, והכי חשוב, מספקת נוחות נסיעה.

לסיכום, ליסינג פרטי על טויוטה היא בחירה מעולה למשפחות שמחפשות ביצועים טובים לצד נסיעה בטוחה וחסכונית

.

ליסינג פרטי טויוטה יאריס

טויוטה יאריס הוא דגם המיני של החברה ואחד המוצלחים ביותר בקטגוריות המיני בעולם כולו! וגם בישראל טויוטה יאריס כבר מס' שנים טובות כובש את רשימת רכבי המיני הנמכרים ביותר! אלפי ישראלים לא טועים, מדובר ברכב אמין במיוחד שמתאפיין בשמירת ערך מרשימה ביחס לדגמי המיני המתחרים בשוק. טויוטה חשפה את הדור ה-4 של היאריס באופן רשמי בשנת 2019. ליסינג פרטי טויוטה יאריס יזכה אתכם בקומבינציית טכנולוגיות מתקדמות כמו: בקרת שיוט אדפטיבי שמוטמעת כסטנדרט בכל דגמי היאריס ומסך מולטימדיה מתקדם עם אפשרות לתצוגה עילית. כמו כן, הדור ה-4 של היארס גדל טיפה ביחס לקודמים לו כאשר האורך נותר דומה אבל לרוחב המרכב ולבסיס הגלגלים נוספו 5 ס"מ והגג הונמך ב-4 ס"מ. העיצוב והסטייל של טויוטה יאריס דור 4 הוא בהחלט מהדברים הבולטים ברכב. טויוטה בחרו בעיצוב נועז וצעיר שמקנה תחושה של רכב גדול ביחס לדגמים הקודמים. המנוע של טויוטה יאריס הוא מנוע בנזין אטמוספרי 3 צילינדרים בנפח 1.5 ל' שמפיק 125 כ"ס. לעומת זאת, בגרסה ההיברידית למנוע הבנזין מצורף מנוע חשמלי שמגיע להספק משולב של 116 כ"ס.

בנוסף,הגרסה ההיברידית של טויוטה יאריס היא מהחסכוניות ביותר בשוק הרכב כאשר החברה מבטיחה שצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 35 ק"מ לליטר.

מבחינת בטיחות טויוטה יאריס מגיעה עם תו תקן יפני הכולל:

מערכת בלימה אוטונומית, 8 מערכות אוויר, מערכת מניעת סטייה מהנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

לסיכום, בחירה בליסינג פרטי על טויוטה יאריס מקנה רכב חסכוני, אמין ובטיחותי שמתאים מאוד לאורח החיים העירוני.

ליסינג פרטי טויוטה ראב 4

ב-3 השנים האחרונות אפשר לראות כמויות גדולות של טויוטה ראב 4 בכבישי ישראל ואפשר להגיד שהצרכן הישראלי התאהב ולא בכדי. טויוטה הציגה את הדור ה-4 המתקדם של ראב 4 בשנת 2018 ומאז הדגם קנה לעצמו נתח שוק נרחב בישראל. ליסינג פרטי על טויוטה ראב 4 מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים ביצועים לצד חיסכון מירבי. הדגם הדומיננטי והמבוקש ביותר של ראב 4 הוא הדגם ההיברידי שמגיע ב-2 גרסאות.

ראב 4 היברידי נטען PHEV – דגם זה מגיע עם הנעה כפולה 4X4 ומיצר הספק כולל של 306 כ"ס. קיבולת הסוללה המוצהרת של ראב 4 PHEV היברידי הוא 18.1 קוט"ש מה שמאפשר לרכב להגיע לטווח נסיעה חשמלי של עד 75 ק"מ!

ראב 4 היברידי רגיל – דגם זה מגיע עם נפח מנוע של 2.5 ל' ועם 218 כ"ס.

העיצוב של ראב 4 משלב מראה מרשים ויפה לצד חדשנות עיצובית שמשלימה את חווית הנסיעה ברכב והופכת אותה לחלקה יותר, וגם תורמת לביצועים איכותיים יותר באמצעות גימורים אווירודינמיים בסטנדרט יפני גבוה. עוד אנקדוטה מעניינת לגבי ראב 4 היא שמומחים בתחום סבורים שהוא מהווה צוהר לעיצוב העתידני של דגמי טויוטה בפרט ושל דגמים של חברות אחרות בכלל.

ברמת הבטיחות, הסטנדרט של ראב 4 עולה בקנה אחד עם התקן של טויוטה הכולל: מערכת בלימה אוטונומית, 8 כריות אוויר, מערכת מניעת סטייה מהנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

לסיכום, בחירת ליסינג פרטי טויוטה ראב 4 מתאימה לאנשים שאוהבים רכבי פנאי/ שטח ולא מתפשרים על עיצוב וחדשנות אבל גם מעוניינים ברכב חסכוני לצמצום הוצאות הדלק.

אהבתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

מאמרים נוספים

ליסינג פרטי לניסן

ליסינג פרטי ניסאן 2021

ניסאן היא חברת כלי רכב יפנית מובילה (השלישית בגדולה אחרי טויוטה והונדה). החברה נוסדה בשנת 1933, מאז ועד היום מהווה בורג מרכזי בתעשיית הרכב העולמית.

ליסינג פרטי בעסקה המשתלמת ביותר