Sign&Drive logo_250px

ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן

עם העלייה באיכות החיים והמצב הכלכלי שהולך ומשתפר גובר גם הביקוש והרצון לרכוש רכב חדש מהיבואן. ואכן, בשנים האחרונות אנחנו רואים צמיחה חסרת תקדים של תעשיית הליסינג ובעיקר בביקוש לליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן. במאמר הבא נסביר על ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן באופן מעמיק ומפורט על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים למה אתם נכנסים.

ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן איך זה עובד?

עסקת ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן דומה באופייה לעסקת ליסינג רגילה. אתם בוחרים את רכב החלומות שלכם וחברת הליסינג מתאימה עבורכם את מסגרת האשראי המתאימה ליכולת ההחזר שלכם, לרצונות ולמשאלות הפרטיות שלכם. היתרון המרכזי בעסקה של ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן נגזר מאופיו של הליסינג. בניגוד למצב בו תרכשו רכב חדש מהיבואן ותדרשו לשלם ליבואנית הרכב את מלוא הסכום או חלק ניכר ממנו במזומן כאן ועכשיו. בעסקת ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן אתם תשלמו סכום קטן שנקרא "מקדמה ראשונית" שלרוב אינו עולה על 20% משווי של הרכב. לחילופין, ובמיוחד אצלנו ב- SIGN&DRIVE תוכלו לבחור לא לשלם על הרכב בכלל ולקבל מימון מלא 100%! את היתרה, או התשלומים עבור המימון המלא, משלמים בדמות תשלומים חודשיים עד גמר תקופת הליסינג (שנעה בדרך כלל בין 3-5 שנים). התשלומים הללו מורכבים ממרכיב ההחזר של עלות הרכב בתוספת לריבית משתנה כתלות בגורם הממן והמצב הפיננסי האישי שלכם. כלומר, עסקת ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן תאפשר לכם להנות מרכב חדש על כלל המשמעויות הנלוות – חווית נסיעה איכותית, צריכת דלק נמוכה, חסכון כספי על טיפולים וכו' בפריסת תשלומים רחבה ונוחה לאורך זמן.

 

למה לקנות כשאפשר פשוט להתחדש – היתרון של ליסינג לרכב חדש מהיבואן

ההחלטה לקנות רכב חדש מהיבואן אינה בהכרח משתלמת, הסיבה לכך טמונה בירידת הערך. כידוע, רכב חדש מאבד מערכו באופן דרמטי מהרגע שעולה על הכביש. זאת אומרת שאם תקנו רכב חדש מייבואן רכב ותרצו למכור אותו זמן קצר לאחר הקנייה סביר להניח שתאצלו להיפרד מעד כ-30% אחוז מסכום הרכישה הראשוני. מדובר בסכום לא מבוטל שיכול להסתכם בעשרות אלפי שקלים! למעשה, ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן מצמצמם במידה רבה את הספיגה של ירידת הערך שמתגלגלת לצרכן ע"י חלוקת הנטל של ירידת הערך עם חברת הליסינג. ליתר דיוק, בחירה בליסינג פרטי על רכב חדש מהיבואן מאפשרת לכם לשלם על ירידת הערך בלבד ובגמר תקופת הליסינג להזדכות על הרכב לחלוטין ללא התחייבויות נוספות או (מה שברוב המקרים קורה) לבצע עסקת טרייד אין ולהתקדם לרכב חדש ומתקדם יותר.

רכב חדש מהיבואן VS רכב יד שנייה

אנשים רבים מתלבטים האם לקנות רכב יד 2 או דווקא רכב חדש מהיבואן. יש טיעונים לכאן ולכאן, בדרך כלל הטיעון המרכזי נסוב סביב עלויות כאשר רכב יד 2 – זול יותר. עם זאת, כשמסתכלים על התמונה המלאה ובוחנים גורמים כמו: צריכת דלק, עלויות ביטוחים, עלויות תפעול, וכמובן את המרכיב הפסיכולוגי של איכות חיים והרגשה, טיעון העלות נחלש משמעותית. רכב יד 2 במידה מסוימת הוא בבחינת "חתול בשק". כאשר אנחנו רוכשים אותו בשוק החופשי ולא ממקום מסודר, הוא עשוי להכיל לא מעט בעיות ותקלות שדואגים להסתיר מאיתנו היטב. בנוסף, צריך לזכור שעלות ירידת הערך לא פוסחת על רכבי יד 2, להפך, רכבי יד 2 בדומה לרכבים חדשים מאבדים מערכם ככל שעוברים השנים וככל שהשימוש בהם גובר והבלאי מתעצם.

 

ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן

 

כל הרכבים, כל הדגמים בליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן

היתרון שלנו ב- SIGN&DRIVEכל אחד/ת יכול/ה להגשים את חלומו ולנהוג ברכב חדש מהיבואן, מבלי הצורך להתפשר על הדגם והגימור. קטלוג הרכבים שלנו רחב היקף וכולל את כל קטגוריות הרכבים והדגמים השונים של חברות הרכב המובילות בעולם. בנוסף, אצלנו תוכלו להנות מהיתרונות הגדולים של ליסינג פרטי לרכב חדש מהיבואן בתנאי מימון אטרקטיביים ביותר שיוזילו את העלויות ויהפכו את עסקת הליסינג למשתלמת עוד יותר! אנחנו עושים את זה ע"י שיתוף פעולה ענף עם גופי המימון המובילים והגדולים בישראל וע"י הצוות המקצועי והמסור שלנו.
הגיע הזמן להגשים את החלום, מחכים לכם ב- – SIGN&DRIVEליסינג פרטי

אהבתם? שתפו!
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

מאמרים נוספים

ליסינג פרטי מיצובישי 2021

ליסינג פרטי מיצובישי

מיצובישי מוטורס תאגיד הרכב המוביל מיפן הוא אחד מהמובילים העולמיים של תעשיית הרכב מאז שנת 1870 כשנוסד לראשונה בטוקיו. הדגמים השונים של מיצובישי זוכים לאהדה

ליסינג פרטי לניסן

ליסינג פרטי ניסאן 2021

ניסאן היא חברת כלי רכב יפנית מובילה (השלישית בגדולה אחרי טויוטה והונדה). החברה נוסדה בשנת 1933, מאז ועד היום מהווה בורג מרכזי בתעשיית הרכב העולמית.

ליסינג פרטי בעסקה המשתלמת ביותר